2010/02/18

Hjulene på toget de går rundt og rundt.

Hei og hopp! Nok en ny dag i Haverslia's toppetasje. Dagen i dag gikk meget raskt, jeg stammet og stotret meg gjennom den dumme engelsken, æsj, hvorfor greide jeg ikke å si transition field! Arhg! Men det var ikke så veldig mye bedre med den grunn at jeg droppet å følge manus-.-'' jeje, shit happens. Atm(at the moment) for dere som ikke skjønte den, sitter jeg i treningsklær, og lager innlegg wehu, men det jeg egentlig gjør er å vente på å kunne dra på trening, utefotball for life! Og så må jeg hjem igjen, dusje og pakke til den fantastiske reisen jeg skal utgi meg på i morgen. Magen hopper og vender seg tre ganger når jeg tenker på det! Men jeg lurer virkelig på hva jeg skal ha på meg. Bombe

Nu er det dags!
Håkon Hellstrøm- Kom igen Lena!