2010/02/15

Jeg kan helt klart si at svømming er en undervurdert sport

Etter en mindre effektiv dag utenom en heftig debatt i siste timen og en skikkelig treningsøkt i svømmingen sitter jeg nå med pasta tytende ut av øra! Ja, faktisk.. Men tilbake til denne undervurderte idretten; vi svettet til og med lenge etter vi var ferdige med gymmen. Jeg aner ikke hvor mange lengder vi crawlet og slet oss gjennom, pjuh, hardt.
Altså når man kjenner musklene rive etter fem lengder(noe de ikke gjør etter fem minutter fotball) da skjønner man det at svømming ikke er noe for pingler. Men i tillegg er det utrolig gøy!

Vel.. Nå sitter jeg her og undrer hva som er opp og ned, viktig og uviktig på meg.. hehe, jeg skal nemmelig framføre meg selv på torsdag. Akkurat på hvilken måte jeg selv vil- da tenker jeg show off style!.. bare sånn over kanten.. Neida, jeg akter ikke å utsette klasse 10B for dette.(noe som var et svært debattpunkt i siste time i dag.. klasse 10B altså, ikke min dristige fremføring.) Haha, fantasien min er på topp for tiden-.-''
Morten dro en morsom en i dag: ¨Du vet at man utvikler psykose når egoet ens blir borte. Synd, du kommer aldri til å bli sinnssyk..¨ mohoha, lo han godt etterpå..
Nå tyter det visst både pasta og løk..
Jeg må fly"