2010/02/13

Presentasjon av meg, Vilde

Ok, dette tror jeg at jeg kan komme til å like, litt mere frihet for en mindre teknisk blogger som meg, som ikke kom langt nok opp til å få designhjelp. Dette er en positiv vending. Halloo, man får velge en skrifttype man vil ha til og med. Jeg har bare ett ord: Luksus.
Vi får se hvordan dette går da, jeg vil jo i allefall prøve å få det til, greie å oppdatere så ofte som mulig om hva som faller inn i min hverdag, til og med bilder. Som jeg for så vidt elsker å gjøre(God norsk..) Det å ta bilder ligger i min lideskap. Sammen med det å skrive.. Eller da går det for det meste i skjønnlittære tekster, riktig nok ikke poesi, men blod og mord. Rart med det, jeg kan ikke si at jeg er en sorgfull person akkurat, ganske bortimot stikk motsatt. Jeg bare greier ikke å skrive lykkelige slutter, altså hjernen, selv om den egentlig ikke er kapabel til det, krøller seg.. Men for å fortsette der jeg egentlig slapp, ja.. Jeg kan også få lite tid til å skrive, dette fordi jeg er en aktiv idrettsutøver som trener fire ganger i uka og spiller kamper opptil tre ganger i løpet av en helg. Bare for å sette det litt på spissen. Det går altså i håndball og fotball, noe jeg ikke angrer et sekund på at jeg startet på da jeg var så stor som en lillefinger-negel. Sånn satt på spissen. Men jeg tror det var nok info om meg.
Nå må jeg løpe"